måndag 3 maj 2010

Intressant att man är likadan själv

Intressant
Bara för att man tycker det är sjukt irriterande med knuffar, dunkningar, smällar och skakningar i flygplansstolen och tyckler det är drygt med ungar som sjunger, visslar, skriker och harklar sig hela tiden (de pratade nog Holländska;)), måste man inte vara bakis för att säga till.
Barnens far var värst. Det var desssutom han som kom med anklagelsen. Om bakfullhet.

Allt började med att jag sa till när de för 78:de gången dunkade ner bordet så hela stolsraden hoppade, jag bad dem lägga av och skärpa sig.
Gubben häver ur sig nåt på svenska med holländska harklingar om att vi var bakfulla, jag kontrade med att han kunde försöka uppfostra sina ADHD-ungar, sluta hasha och grow some hair. Svengelska rules.
Sa dessutom att jag inte druckit en droppe. Varför vet jag inte. Lugnare blev det iallafall.

Jag hatar förutfattademeningarmänniskor och beter mig lika själv - alla holländrare drogar inte.
Nu får jag skärpa mig.
Jag super inte för att jag har bandtröja heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar