söndag 30 maj 2010

Illamående och magknip

Varför tolkas illamående och magknip som nåt helt annat?
Tror jag ätit en dålig paprika, Herr Myrkheimr med, han åt av samma paprika. Magknipet var så illa att jag trodde jag skulle dö, lite som brutal mensvärk i kombination med stenhård mage. Illamåendet berodde förmodligen mest på nån form av vätske- och sömnbrist.

Efter proffsvila och Samarin  - det senare införskaffades av underbaraste älsklingen - försvann det värsta illamåendet och magknipet, sen rispade jag tydligen upp benen med nålar när jag satt och nålade patchar. Mycket fult med långa rivmärken på benen.
Jackorna blir bra när resten av patcharna kommer. Då först vill jag sy.

I övrigt är det som vanligt magiskt här i tårtan.

2 kommentarer:

  1. Skönt att den magiska tårtan fortsätter vara just... magisk! :)

    SvaraRadera
  2. Det är Han som gör den magisk

    SvaraRadera