måndag 31 januari 2011

6årsdag

6 år fyller jag idag.
6 intensiva år, mycket slitsamma i början, men utvecklande.
Tack vare fina vänners och okändas stöd har jag klarat mig så här långt.
Tack vare en överlevnadsinstinkt som klår det mesta och en inre styrka jag inte visste jag hade har jag kommit hit.
Jag har fått försaka lite, förlorat en så kallad "vän" eller två, men det är så värt det.
Jag har ett fantastiskt liv just nu, och jag mår helt fantastiskt.
Har fina vänner och bekanta, ett liv jag trivs med, ett arbete jag uppskattar oerhört mycket, ett bra boende och framförallt - det viktigaste av allt - kärleken.
Tack för en ny chans.
Tack för att jag fått börja om.
Tack för livet.
Tack.

5 kommentarer:

  1. Va härligt grattis! Blir lite undrande, har du skrivit om åren för sex år sen? Visste inte att du haft det så tungt :( Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Livet från jag flyttade till Oslo tills jag tog beslutet var fint men bitvis suddigt. Några av mina bästa vänner träffade jag då.
    Före Oslo har jag inte ork att skriva om ännu, måste komma sams med den tiden först. Det kräver nog en del, av både mig och eventuella läsare.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis igen, du är så otroligt stark!

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Du är så stark och bra!! Kram från Helena

    SvaraRadera