onsdag 30 juni 2010

Fotboll

Ja, jag tycker det är roligt
Annandagmidsommar, eller vad vi ska kalla dagen efter midsommardagen, var dock i grövsta laget vad gäller fotbollsfrenesi.
Det var åttondelsfinaler i VM och hemmamatch för Bajen om vartannat.
Jag lyckades pricka in alla tre.
1600: Tyskland - England 4-1
1830: Hammarby -  Landskrona BOIS 4-1
2030: Argentina - Mexiko 3-1

Domarskandaler i första och sista matchen och nån enstaka domartabbe i Bajenmatchen - det senare räknar man med. Det var längesedan jag såg Hammarby spela med tanke, kärlek och vilja på det sättet de uppvisade i dagens match. GLAD över segern är jag!

Nu blir det paus i två dagar från VM, det kommer kännas tomt, blir soffläktarmatch den första.

Nyemissionen förresten
Hann inte med mötet, ska gå på nästa, köpa aktier ska jag, så många jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar