måndag 27 september 2010

Jobba

"Ibland är jobb är lite som att skita, nåt man måste göra ibland"
lyckades jag kläcka ur mina fingrar idag, jag skrev först och tänkte sen.

Vissa dagar är såna, hur roligt jobb man än har.
Mitt jobb är fantastiskt bra, men idag var det en sån dag då vissa interface vägrade funka, det var extremt begränsat med tid för att hinna få saker gjorda, eftersom två längre möten placerats i början och slutet av dagen, varav det senare drog över tiden med nästan en timme.

Nåväl, jag hann i alla fall med det jag skulle och lite till, men inte hann jag gå hem fyra som jag velat heller, hade lite "ska-baror" som grädde på moset, så hemåt gick inte min kosa förrän tjugo över fem.
Det var den tidiga dan det. Som vanligt. Men det är ju för att jag glömmer bort tiden.

Njut av de positiva sidorna av ditt arbete de dagar du har dåliga dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar