lördag 19 februari 2011

Blandat

Shopping
Har lyckats vända mitt shoppingbeteende tror jag.
Kors i taket.
Men faktiskt passerade jag en jättefin väska i skinn utan att köpa den. Den skulle passa perfekt till min nya leksak, http://techlistor.com/netbook/lenovo-ideapad-u160-specification, och ändå rymma andra nödvändigheter som vanligtvis ligger i handväskan.
Ska kolla runt lite,men det kanske slutar med den iallafall. 

Planer
Blir det jobb utomlands ett tag eller inte, det verkade så ett tag. Nu vet vi inte. Skulle vara skönt att komma bort ett tag. Måste ta tag i hemmet och skivsorterandet också. Det måste vara nästanklart när hyllan väl kommer. Ska bygga om riggbordet, men det kanske är onödigt, eftersom jag funderar på att sälja riggen och sluta spela helt. Fast egentligen borde jag väl fortsätta, men fick precis ett hugg i ryggen, som knäckte en del. Sortera hemarkivet måste göras med. Urk.

Frissan
Jag var till min frisör och fick ny färg och topparna uppfräschade. Skönt. Nöjd med resultatet. Ännu bättre är att hon flyttat till Gamla Stan, 50 meter från mitt jobb. Perfekt!

Veckan
Har varit intensiv, for till Göteborg över dagen i onsdags. Åker gärna tillbaka snart igen och fortsätter med workshopen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar