tisdag 27 april 2010

Blodsmak

Behagligt?
Nej, det är inte alls behagligt.
Mer obehagligt.
Tur att jag är så snuvig att blodet stannar kvar i näsan och ramlar ner i halsen istället för ut genom chucken.
Kanske lite dumt att sova lite, stressa mycket och ha fullspäckat schema?
Men jag har ju roligt!
Det kändes lite bättre efter ett par djupa andetag mitt på dagen, sen började det om.
Andas är nog lösningen.
Och vila.


Apropå blod
Jag gigar den 21a maj på HellBar i Sumpan, där jag har de eminenta supportakterna: Offermod, Saturnalia Temple och Orcivus. Eller de spelar, jag DJar och showar.
Kanske ska annonsera så?
"DJ HellBe @HellBar,
supporting acts:
Offermod, Saturnalia Temple och Orcivus"
Eller inte, vore lite förmätet kanske.
Kul blir det.

Stryk fick de
Sju skjortor och en kostym. Jäj!

Men inte Bajen som klippte Trollywood med 2-0!

Jag är sjukt lycklig och mina blommor gror och Herr Myrkheimr är fantastiskt underbar och i helgen blir det Neurotic Deathfest i Tilburg Holland och nästa vecka Visby.

JÄJ

2 kommentarer: